Dlouhodobá evidence zakázek

Informační systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) nám umožňuje s nimi dlouhodobě udržovat oboustranně prospěšné vztahy.

Od roku 2002 tímto způsobem evidujeme veškeré zakázky a máme tak možnost vhodně reagovat na konkrétní požadavky našich zákazníků.

  • Zásuvková dílenská skříň
  • Šatní skříň - vybavení šaten
  • Pracovní dílenský stůl - kontejnery se zásuvkami

× Nastavení cookies

Zajišťují správnou funkci našich webových stránek a proto je nelze vypnout.

Slouží pro získávání anonymizovaných statistických údajů, které nám pomáhají vylepšovat naše aplikace. Zpravidla jde o cookies systémů třetích stran, které k těmto účelům využíváme.

Využívané za účelem zobrazení správných nabídek a cílení obsahu podle Vašich preferencí. Zpravidla jde o cookies systémů třetích stran, které nám s analýzou uživatelského chování pomáhají.

Nahoru